אם אתם בתהליך של בניית לוגו/מיתוג או מתכננים re-fresh  למיתוג קיים לעסק שלכם, אז בטוח תאהבו את הפוסט הזה!

טרנדים תמיד יהיו ויתחלפו.. זו דרכו של העולם, בביגוד, בעיצוב הבית, באוכל ובמשקאות, בקיצור אנחנו לוגמים אותם לארוחת הבוקר.

כך גם בעיצוב של לוגואים.

בפוסט הבא אציג בפניכם כמה טרנדים נפוצים אבל לא רק, יש מקום ליצירתיות ומעוף ללא גבולות, כמובן שאני בעד האפשרות השנייה ובעבודת מחקר נכונה ושאילת שאלות מדוייקות אפשרי להגיע למיתוג רענן, מקורי שהוא רק שלכם!

מיתוג גיאומטרי:

טרנד שהגיח אלינו לפני כמה שנים טובות ונשאר. פוגשים אותו כמעט מכל עבר, על כריות בסלון, על אקססוריז לבית, צלחות, חולצות ואיפה לא.. באופן אישי מאוד מחבבת את הרעיון,

אך הריבוי ממנו קצת מאוס. הסגנון מאופין בקווים נקיים, בדר"כ מונוכרומטי (ללא צבע) שמדגיש את הגימור המדוייק. האהבה לגיאומטריה ולצורות משלימות הולידה את האחות הסוחפת של המנדלות,

אבל זה נושא לפוסט אחר 🙂

לוגואים סמויים:

איך אני אוהבת אותם! מתוחכמים, מושקעי חשיבה פשוט נפלא! אני בעד לוגואים שכבר במבט ראשון הגבה שלנו מורמת.

זה double meaning במיטבו. הוא גורם לך להישאר בעניין לפחות לעוד קצת זמן. יש המון כאלו, תוכלו לראות בלינקים המצורפים, עולם ומלואו.

https://www.cnbc.com/2015/05/01/13-famous-logos-that-require-a-double-take.html

https://theultralinx.com/2017/05/22-incredibly-clever-logos-with-double-meanings/

מאוד ממליצה ללכת בכיוון הזה, בעיקר אם אתה עובדים עם מאיירים מוכשרים, מראה קצת על מי אתם ואיזה סוג קהל יפנה אליכם.

   

לוגואים ציוריים:

כשמם כן הם. מאוירים. הסגנון מאוד מתאים לתחומים של יצירה, הבעת רגש, עסק שצבע ומשמעות משחקת אצלו כשחקן המרכזי.

זו יכולה להיות האמת כמו שהיא (סגנון העוגה) וזו יכולה להיות משמעות סמויה של הבעת מסר א-מורפי לסמליל ויזואלי.

עיקר הכוונה היא בעצם ליצור הזדהות, של סקרנות ורצון לדעת מה עומד מאחורי היצירה. מה בית העסק יכול להציע לי מעבר למוצר/ שירות. איזו חוויה אני אעבור בתור לקוח.

 

לוגואים כחלל נגטיבי:

מה שאתה רואה, זה מה שאתה חושב שאתה רואה אבל הפוך! מבלבל אבל כל כך מרתק. ליצור בעזרת הריק את המשמעות והמסר של העסק. קצת מזכיר את חברנו הלוגו הנסתר אבל כאן אין משמעות כפולה,

אלא יצרת משמעות דרך נסתר ונגלה. הדוגמאות מדברות הכי טוב בעד עצמן:

 

בסופו של דבר כמו כל דבר- זו העדפה. זה מה שמרגש אתכם ומוסיף את הניצוץ לעשייה שלכם.

המטרה היא ליצור לוגו שישאיר את הלקוח הפוטנציאלי שלכם עוד רגע איתכם, עוד קצת סקרן ומחוייך. (גם הומור מאוד עובד- אגב..)

מה שאותי משאיר מחוייכת, אחרי כל כך הרבה שנים,בפגישה של לוגו שהרגע פגשתי- זו החדשנות, הרגש האסוציאציה וה"טיול" שהוא לוקח אותי אליו.

אשמח שתשתפו אותי בלוגואים המיוחדים שלכם 🙂

 

קצת עליי//

אפרת לביא | מעצבת גרפית | ״סטודיו פרולה לעיצוב״ | מומחית מיתוג לאנשים יוצרים.

בעלת ניסיון עשיר בליווי עסקים בתהליך בניית שפה מיתוגית וליווי בבניית נוכחות העסק בפרינט ובמדיה הדיגיטלית.

facebook.com/FrullaDesignStudio | 052.6682226

השאר תגובה